Upp och nervänt dygn.

Imorse sov Ludvig till 9.20, vilket gjorde att jag inte var sen på att hänga på. Gissa om jag var förvånad när jag insåg vad klockan var! Så hääär länge var det längesen han sov...när han dessutom somnade runt 22 igår...

Tog oss sedan en liten promenad vid lunchtid, men L behagade bara slå igen sina blå i ungefär 5 minuter. Så vi traskade hem igen, åt lunch och busade en stund. Åkte sen till Nås för att hälsa på lite. L somnade i bilen och det var bara att lägga över honom i vagnen utan minsta protest.. härligt tänkte jag... tjiii fick jag en kvart senare när han återigen var vaken...

Spenderade sedan några timmar i Nås med bus, badande, kvällsmat och så hann vi träffa kusin Oscar innan vi begav oss hemåt igen... L slocknade ganska direkt i bilen, och sov kvarten det tar att åka hem.... så sammanlagt under dagen idag, har L sovit middag i 30-45 minuter....! Dessutom höll han sig vaken till efter 21 också... men det var efter många protester innan han gav med sig...

Så vad jag funderar på är nu... borde han inte sova som en stock i natt nu?


Kommentarer
Postat av: Inger

Jag glömde att du skulle ha blöjor med dig hem, men du får ta nästa gång du kommer.



Kram mamma

2010-04-22 @ 10:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0