Upp till bevis.

Blev sent igår innan filmen var slut... och inte blev det bättre av att junior vaknade pigg och alert 05.40.... men efter att ha krånglat i över en halvtimme, så somnade han om och sov i 2 timmar till. Tack söta L.

Så efter en förmiddagspromenad här, så ligger nu L återigen och sussar en stund. Jag har dammsugit och plockat ihop lite, nu väntar packning av väska och sen är det dags att fixa lite käk. Klockan 15 i eftermiddag smäller det, nu är det upp till bevis som gäller.

Jag hämtade ut  mina nya pjucks igår. Nöjd som tusan över ett "på-chans-köp". Jag hade de till och med på gårdagens träning, förutom sista kvarten då vi spelade... utan att få skavsår (!), så det kändes bra. Bara jag mjukar upp de lite mer så kommer de bli super. Jag känner det på mig.

Igår kväll fick vi även sortera alla newboodybeställningar när jag kom hem, så jag kunde skicka med en drös med mamma och pappa, som ska ut på sina håll och kanter... ni kan ju gissa vem som ville hjälpa till. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0