Äntligen!

Regnet har hängt över oss hela dagen idag, men det har aldrig riktigt blivit något av det. Så efter thaimaten, skyndade jag mig ut för att klippa gräset. Jag hann precis klart, innan det var dags att bege sig mot staden. Så pust och stön, nu slipper åtminstone det hänga över mig.

Medan Ludvig sov middag (närmare 2 timmar!) så passade jag på att måla lite på hans säng. Eftersom jag inte visste hur lång tid jag hade på mig, så tog jag alla ben och knoppar som jag måste måla med pensel.. det övriga ska jag försöka att rolla. Planen och förhoppningen är att jag ska hinna fortsätta måla i morgon, åtminstone medan L sover middag... Jag skulle ju hemskt gärna vilja ha den klar inom en snar framtid, så att den kan flytta in. Spjälsängen fungerar ju bara som stoppkloss så inte L ska ramla ner från vår säng... Men innan dess har jag minst 2 strykningar med färg att göra... men bra blir det. Ni ska få se. =)

Bara L har somnat för kvällen nu, så blir det nog lite popcorn i soffan framför något avsnitt av 24.


Kommentarer
Postat av: Inger

Vi åker i morgonbitti så att vi kommer dit någon gång. Icka har lite Saga jour ifall att Jajja drar till Haparanda med Ronny. Vet inte än!

Bertil vet att vi är iväg ifall det skulle vara nåt med mormor och morfar.



Ha det bra/kram mamma

2010-08-05 @ 20:47:23
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0