Blåögon

Både jag och Ludvig har blåöga just nu. Ludvig har fått sitt genom att springa in i en bordskant hos farmor, medan jag har erhållit mitt genom att jag precis när skulle nicka på matchen fick en knuff i ryggen och i och med det lyckades ta bollen med sidhuvudet/okbenet.... så hur vi två kommer se ut i morgon, det får vi allt se.

Att gå upp strax före 6 imorse, det var ingen lek måste jag säga, men jag tog mig iväg och fram. Halvsomnade i bussen dit i varje fall. När vi kom fram så kom även solen fram och det blev stekhett! Blev en varm match och mjölksyran/krampen hängde i luften efter de 90 minutrarna. Slutresultatet skrevs återigen till 1-1, precis som i vårsäsongsavslutningen. 45 minuter som vänsterback och 45 minuter som innermitt blev mitt resultat. Hemma igen strax efter 18.30.

Så nu blir det lite bus, innan det är läggdags för en redan trött junior!

Måndag och ny vecka imorgon igen! Ny månad idag också, varpå Ludvig nu har blivit 14 månader! Endast 1 månad kvar också tills det är dags att börja jobba igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0