En dag på jobbet

I morse smög jag upp strax efter klockan 7. Ludvig låg då fortfarande i sin säng och sov. Det skulle visa sig att han kunde sova där heeela natten och morgon.. för han vaknade inte förrän efter 9! Hurra! Stora killen ju.

Arbetsdagen gick faktiskt över förväntan. Jag hade trott jag skulle vara helt off, men efter en timme så var jag back in business igen. Så att det snart börjar närma sig återkomsten, det behöver jag inte oroa mig för.

Blev någon timmes fördrivande av tid i stan innan träningen.. rätt drygt och segt måste jag säga... så vi får väl allt se hur hösten utvecklar sig...

Snabbt hem för att busa och toka med junior en stund innan det var läggdags. Ludvig har kört i hundra knyck hela dagen tydligen och han var hur busig som helst när jag kom hem. Stackars liten hade blivit getingstucken på handen idag också. Under middagssömnen. En JÄVEL till geting rent ut sagt, hade på något vis tagit sig in innanför myggnätet och sen stuckit.. L hade vaknat med ett gallskrik... =(

Lite tv-slappande innan kudden väntar och en ny dag i morgon. En matchdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0