Inblick i vardagen

Idag har vi först spenderat förmiddagen på hemmaplan. Efter  middagssömnen åkte jag och Ludvig till min mormor och morfar och hälsade på. Efter lite drygt 1½ timme, tyckte Ludvig det var dags att åka hem, då han kom med sin tröja och skor... sötis!

Träning nu på kvällskvisten. En intensiv och bra träning. När vi lämnade omklädningsrummet inför träningen, lämnade vi också tisdagens match bakom oss. Nu ligger allt fokus på lördag och då jävlar ska alla som tvivlar få se vad vi går för.

Ludvig somnade för en stund sedan, på några få minuter igen! Visserligen i min del av sängen, men jag lyfter över honom till sin sen!

I morgon ska jag få en inblick i hur min vardag kommer se ut inom en snar framtid. Jag ska jobba. Det var inte igår det. Sen bär det direkt av till stan för att invänta träningen.. så jag kommer att vara borta i ett klockvarv... så grabbarna får roa sig på egen hand. Så imorgon gäller det att ha klockan på ringning. Shit.

Kommentarer
Postat av: Inger

Jag har börjat titta på tygerna men jag är osäker på måtten. Var det 125x150 el ... kudden 35x55 cm



kram mamma



2010-08-13 @ 19:32:46
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0