Kinestejpad

Man kan säga så här: jag och Ludvig sov middag idag. Inomhus. Tur var väl det, eftersom det började söregna under tiden och sen har det hållit på så sen dess.... hur länge vi sov? Lite drygt 3½ timme! Så med facit i hand så kan man säga att L inte alls sovit klart när han vaknade och skulle upp i morse... men jag känner mig utvilad igen! =) Trots detta somnade han på 10 minuter vid kl 21 ikväll.

Själv har jag spelat match, i ösregnet. Jag tackar mig själv att jag valde att lägga ner underställströjan i sista stund. Kallt var bara förnamnet! Vi lyckades till slut vinna matchen med 3-2 efter att ha haft spelövertaget större delen av matchen... men med två otursmål (långskott på måfå) i baken fick vi kämpa.. men tre sköna poäng blev det. Jag fick dessutom göra mål. På frispark dessutom, direkt i mål. Jag offrade mig också så pass i en situation att jag åkte på lårkaka i båda låren.. smart... den ena värre än den andra. Lite laser och kinestejp efter matchen ska nu göra susen.. skönt med en träningsfri dag i morgon dock.



Imorgon är visst syster ledig, varpå jag och Ludvig ska passa på att leka med henne och Oscar en stund. Ett besök hos mormor och morfar väntar också.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0