Måndag 23 augusti

Så var måndagen här igen. Jag och Ludvig håller på att både städa och busa. Ser ut att bli bra torkväder ute, varpå jag bestämde mig för att slänga sängkläderna i tvätten och vädra lite. Så nu hoppas jag att det håller i sig under eftermiddagen och blåser lite. =)

Medan jag dammsög, så hoppade Ludvig upp i soffan och lekte. Kolla in vilken sötis:



Härnäst på schemat står återvinningstationen och eventuellt affären. Sen väntar lite utebus, innan det blir lunchtillverkning och middagssömn. Ingen sömn för min del idag, känner mig utvilad efter en halv sovmorgon i morse, så jag ska ta tillvara tiden och våttorka golven. Kul va?

Förresten, såg på Irene Huss igår kväll...snacka om otäckt... var ju snudd på man fick mardrömmar i natt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det var en riktig sötis!! ;)

2010-08-23 @ 19:41:14
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0