Orkeslös

Jag och Ludvig spenderade några timmar i Nås på eftermiddagen. Först hos min mormor och morfar, där Ludvig slukade två kanelbullar. Vi åkte sedan förbi hos mamma och pappa eftersom Oscar skulle vara där... kom lagomt till maten där, så Ludvig var inte sen på att tacka ja. En portion ris och korvstroganoff slank utan några som helst problem ner i lilla magen... Vi mötte regnet när vi åkte till Nås. Det ösregnade sedan undan hela besöket hos mormor och morfar. Lyckligtvis för M´s del, så hade det inte regnat någonting här hemma!

Då M inte kunde göra något mer utan hjälp på altanbygget, så fanns det ett läge för mig att äntligen klippa det höga gräset.... men jag hade verkligen ingen ork eller lust till att klippa, så det får vara långt ett tag till och de som eventuellt stör sig på vårt gräs, får nöja sig med Ludvigs körningar någon dag till.


Kommentarer
Postat av: Inger

Vilken fin text du fått till!



Kram mamma

2010-08-04 @ 21:18:48
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0