Sömnsvårigheter

Någon vidare rehabträning vill jag inte påstå att det blev. Fast å andra sidan så gick benen rätt okej efter uppvärmningen, även om det var segt att ta en och annan löpning. Bara att ta nya tag på morgondagens träning.

Vi misslyckades nästan fullständigt med att få junior att sova middag idag... gjorde x antal försök och junior var sur, arg och tvär hela dagen. Vid 15.30 (!) fick M honom tillslut att slå igen sina blå, då på två små röda sekunder...sen slutade det hela med att M fick väcka honom också en stund efter att jag åkt på träningen! Så ikväll kanske vi lär vara uppe länge, men det gör detsamma!

Planerna för i morgon är att M ska fortsätta snickra och jag och junior ska följa med mamma på en loppisrunda! Huvudmålet för dagen är Tullavippan i Gagnef, så då ska vi även passa på att svänga förbi mitt jobb när vi är i krokarna, har brev att hämta sen lär jag höra hur det blev nästa fredag, om jag ska jobba eller inte. Passar nog även på att ta en eftermiddagsfika vid Flottbrokafét om det har öppet. Vem vet, kanske besöker någon annan loppis längs vägen också. Mitt mål med dagen är inte att jag ska shoppa, mest kolla och se vad som finns och kanske skratta åt allt skräp. Målet är att komma iväg och se något annat en stund. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0