Trött och sliten

Vi har spenderat större delen av dagen utomhus. Klockan 8 hämtade Ludvig sina skor och pekade på kepsen, vilket innebar jag ska ut. Nu. Så jag och junior traskade ut och lekte i det blöta gräset... efter någon timme tog vi cyklarna och cyklade upp till M´s mormor, där vi fick oss lite fika.

Efter lunch blev Ludvig trött, vilket passade bra eftersom vi skulle ut på vår loppisrunda. Kan meddela att junior hade somnat i bilen innan vi ens tagit oss till grannbyn. Gjorde besöket på jobbet direkt så kunde L sova en stund till. Besök på tulavippen blev det. Shit pommes frites vad mycket grejer det finns där... mest skräp om ni frågar mig, men det fanns även ett och annat av värde och nytt. Dock sparade jag mig från att göra inköp, men mamma gjorde några få. Tog en fika på byns café innan vi styrde kosan hemåt. Vi såg massa skyltar efter vägen om en loppis med barngrjer, vilken vi även gjorde en tur för att besöka.... men av någon konstig anledning så slutade skyltarna att visa vägen, så vi hittade aldrig fram... =(

Fortsatte att busa och leka ute när vi kom hem, innan jag packade ihop träningsväskan och begav mig halvvägs tillbaks samma väg och lite till. Det är tungt och stelt i benen just nu, så det är tur det är 1 vecka till match. Lite soffhäng nu, innan jag ska göra junior sällskap med kudden. Imorgon är det BVC och de eftersläpande 1 års sprutorna som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0