Läggdags.

Så var söndagen till ända. Nu orkar jag inte vara vaken längre, utan nu stänger jag ner och slår igen mina blå för några timmar.

Dagen har bestått av bus och lek, liiite sömn för L, fika hos mormor G, besök av mamma, pappa och broder, massa OS och ännu mera bus...

Ludvig har sovit rätt exakt en timme nu och jag tänkte göra honom sällskap. Måste försöka sova bättre i natt och komma ikapp lite. M ska dock ha klockan på ringning för att se på hockeyn kl 6 i morgon bitti.... så OM L mot all förmodan skulle vakna tidigt, så kanske jag får sova vidare och grabbarna ser på hockey och äter gröt?

Termometern visar alldeles för många minusgrader och jag är glad vi inte behöver iväg någonstans i morgon bitti. Hade dock hoppats på att det kunde vara max 10 grader kallt, så att vi kanske kunde få göra den där pulkdebuten i morgon.. men det ser väl sådär ut för det.... Soptippenvända för M i varje fall för att kassera det trasiga kylskåpet, sen väntar träning för min del. Det är vad som står på schemat som jag vet nu för morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0