Nervöst värre!

Vi har suttit som på nålar här i soffan alla tre och varit sjukt nervösa.... men tillslut orkade inte Ludvig vara nå mer nervös, så han slog i igen sina blå strax innan Hellner kom i sista kurvan... =) Ett tag kändes det lite sådär när stora stygga vargen kom allt närmare och närmare, men de svenska herrarna är kungar. Så grymt bra kört av dem alla 4! Härligt!

Dagen i annars har spenderats på bortaplan, största delen i varje fall. Innan vi drog oss mot Vansbro, så skottade jag och M gården medan L slog igen sina blå i vagnen bredvid.... sen sov han som en stock tills vi parkerade bilen i Vbo. Blev en lunch på Sehlins, där L hade mycket, eller kanske många att kolla på.. mer än proppmätta lämnade vi stället och begav oss till faster Tet. Där var vi helt ensamma, så Ludvig kunde leva loppan om han så ville. Ludvig var rätt så nöjd och belåten till en början och lekte med sina saker, läste lite tidningar (kanske mest åt...) och skrattade åt sig själv i alla roliga speglar som fanns. =) När jag sedan satt med lite färg i håret, kom vi till dagens prövning. OM det var möjligt att även klippa L lite.... till en början var det myror i brallan och mest intressant vad Tette gjorde, men med en egen kam så gick det galant. Lillpysen blev klippt och blev så söt. Trots att det inte var så mycket som togs bort, så kan man se skillnad. Efter denna hårda prövning kom John Blund lägligt, så L slocknade i vagnen och Tette kunde hugga in på min peruk. Så jag måste säga att klippningen gick över förväntan.

På vägen hem gjorde vi ett stopp hos farmor och hälsade på någon timme! Resten av kvällen hemma har vi busat, myst och sett på OS. Precis det som är det bästa. I morgon hoppas jag på sovmorgon till kl 9 (i morse vaknade L strax efter 8...). Sen tror jag vi ska göra ett besök hos min mormor och morfar på förmiddagen, medan M är hemma och fixar lite måsten. Träning till kvällen igen.

Just det ja. Min stortå värkte något fruktansvärt igår kväll när jag lagt mig, att jag bara ville klippa av mig tån... men efter lite voltaren och några timmars sovförsök, kunde jag äntligen slå igen mina blå. Hoppas på en bättre natt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0