Nu ska ni få höra!

Medan jag var och körde ett pass ute på konstgräset, så hände det saker här hemma... Ludvig har under kvällens gång rest sig till ståendeposition  ett tiotal gånger, HELT själv! Som bevis finns M, farmor, farfar och videokameran... så nu hoppas jag bara att han vill visa lilla mig sina färdigheter under morgondagen också. Världens bästa Ludvig!

Under träningen så försvann blodblåsan under stortån, men jag fick jag fick dubbelt skavsår på samma häl, vilket är mindre bra.... MEN tänk så länge jag klarat mig utan, en hel månad. Jag tackar för det! Så på hemvägen var det raka vägen in och handla lite ägg. För ni kommer väl ihåg knepet mot skavsår? Om inte så ska jag ge er det igen. Koka ägg. Skala sedan ägget så pass att du kan få lös SKINNET som finns i skalet. (jag brukar skala så jag kan dela skalet i två halvor, varpå jag då kan få ut stooora skinnbitar.. ). Sätt skinnet över skavsåret. (detta måste sedan torka innan du sätter på dig strumpor..). Upprepa vid behov. Vad det är som gör att det hjälper, det vet jag inte, men det är effektivt, jag lovar.

Onsdag i morgon och en ledig träningsdag för min del. Kanske att det blir ett besök hos mormor och morfar, eller så blir vi kvar hemma. Det återstår att se. Allt beror på vår mat-och sovklocka. Och humöret så klart.

Paradisfinal om en stund. Må bäste man eller kvinna vinna. Det blir nog bra vilket som, bara inte Pontus vinner. Han är ju från en annan planet och väldigt skum, men det är en annan femma.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kommer tyvärr vara upptagen på kvällen men jag ses gärna någon gång under dagen. Emma föreslog fika som du kanske såg. Vad sägs om det?



Säg till så tar jag med :)

2010-02-02 @ 22:20:05
URL: http://elajza.blogg.se/
Postat av: Inger

Ludvig, vad du är duktig, stora pojken!



Kram mormor

2010-02-03 @ 09:34:25
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se
Postat av: Lisa

Vad kul att höra att det smakade :) Då tar jag med mig lite till då...



Stan stänger nog runt fyra tror jag, några mindre affärer redan kl tre och H&M kl fem kanske. Men vi kan ju höras och se hur tiden ser ut under dagen, så vi vet när fika kan bli av.

2010-02-03 @ 11:32:33
URL: http://elajza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0