Nya upptäckter!

Jag glömde berätta för er igår.... när vi kom hem igår kväll, så sprang L runt i gåstolen en stund. Han lärde sig då hur man öppnar kökslådorna och köksskåpen.... dessutom fick han känna på hur det är att klämma sig i en låda.... så nu är det haspen på som gäller för klåfingret. =)

Idag har vi en slappardag. Vakna redan vid halv 8, men det har ju i och för sig med att göra att L somnade redan vid halv 9 igår kväll... så vi har busat, sovit middag och ätit redan. Ska ta och åka och handla lite om en stund, sen om någon timme ska vi gå ut och ta en promenad i det fina vädret! Jag ska samtidigt få min träning och L en siesta.

För idag blir det ingen fotbollsträning för min del, den får vänta tills imorgon, vilket kanske är bra för mina skavsår men ändå. M sitter fast i jourtelefonen på jobbet och tar sig inte från jobbet förrän tidigast 17.30, dvs när min träning börjar... så idag gick schemat inte ihop.


Kommentarer
Postat av: inger

Heja Ludvig, klart du ska vara lite busig!



Huvudsaken att du sover på nätterna



kram Mormor

2010-02-08 @ 19:33:25
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0