Silvret som blev en krasch...

Ludvigs siesta varade i hela 3 timmar, så jag hann till och med att sitta i soffan och göra absolut nada. Det är inte alla dagar man hinner göra det.

Kvällen har fortsatts spenderats i vardagsrummet framför OS..... Anja som var såååå nära att ta ett silver, fick en istället en flygtur som heter duga... shit pommes alltså.... att hon ställde sig upp är en gåta för mig.. är hon inte blå i morgon så är hon gjord av sten. Stackare.

Följer just nu sprinten, men av någon anledning känner jag mig inte riktigt så intresserad, vilket är konstigt eftersom vi har guldchans.... men tar de sig till final, så ska jag ladda om. =)

Ludvig somnade för kanske 4-5 kvällen på rad i mitt knä i soffan..... så otroligt skönt att slippa trilskas för att somna, även fast det tar sin tid innan John Blund kommer på besök hos oss...

Ser tungt ut för OS-guld just nu...... godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0