Slut för denna gången...

Det är med vemod som jag måste att nu är OS över.... så när som på hockeyfinalen då, men den är jag inte ett dugg intresserad av... det känns lite sorgligt faktiskt, men vad ska jag nu se på om dagarna och kvällarna? 4 år till nästa vinterspel och 2 till sommarfesten... bara att bita ihop som sagt.

Efter att både jag och L sovit middag och fått i oss lite mat, så åkte vi till Nås och hälsade på. Ludvig visade sina nya färdigheter för mormor och morfar, att krypa. Idag har det slagit till förstår ni. På förmiddagen när jag dammsög, så förflyttade han sig på lite olika sätt... så bara det är något verkligen intressant att jaga, så rör han sig. Han åker på rumpan, lite på knäna och lite så... men framåt tar han sig, så nu får man vara med!

Efter att ha fått lite varma mackor av mamma begav vi oss hemåt för att se på upplösningen av femmilen.... som slutade med ännu ett brons! Skidåkarna har ju varit fantastiska under dessa spel.

I morgon är vi tillbaks i verkligheten igen. M ska tillbaks på jobbet och jag och L ska fördriva dagarna själva. Eventuellt att vi har planer för morgondagen ändå, det beror på lite när vi vaknar. Sportlovsfirarna (dvs mina kusiner (delar av iaf...), mina tremänningar och så Oscar) ska ha en utedag i Uppsälje, med pulkaåkning, skidåkning, bus i snön och så lite korvgrillning. Så om vi vaknar i skaplig tid, så åker vi nog och gör dem sällskap ett tag. Blir det tråkigt och segt för L, så kan vi alltid gå in till farmor som bor i huset bredvid. =) Men det är som sagt i morgon detta.

Måndag, ny vecka och ny månad. Ludvig blir ännu en månad äldre. Shit. Idag pratade vi t o m vad han önskar sig i 1 års present.... tiden går fort som sagt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0