Tack för idag fredag.

Det ska inte stå på förrän jag gör junior sällskap och häsar på John Blund. Känner mig trött trött trött och lite sliten. Så en god nattsömn nu och sen är det bara att ladda för match. En match som kommer bli rätt intressant.... främst med tanke på att jag kommer spela på en position som kanske inte är just jag... men det är bara att tuta och köra och anta utmaningen!

Jag hoppas innerligt att det är lika VARMT(!) i morgon på matchen som det var på kvällens träning, det skulle vara super.... men det kan ju även komma 1-2 dm snö sägs det..... hur mycket snö finns det egentligen att komma ner på oss?? Aja, vi får hålla en timme i varje fall.

Jag skulle vilja se curlingen i natt, men det finns ingen chans att jag håller mig vaken och jag behöver alla timmars sömn jag kan få... så jag önskar tjejerna lycka till och håller mina tummar i sömnen istället.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0