Ännu på minus.

Jag vet inte om jag kan säga att natten som var nu blev nå bättre än den innan. Visserligen tror jag att jag fick fler än fem timmar, men inte var det mycket mer heller..... vi är helt enkelt inne i en svacka just nu vad det gäller sömn och humör, för även i vaket tillstånd på dagtid är vi (läs L) mest arg och sur... men man får bita ihop och komma igen.

Nyss fyllt magen med mammas mat, så nu står vi oss nog heeeela dagen och kvällen lång. Ris och chicken, my favourite!

Till kvällen väntas Johan Falk, och av trailern att döma kommer det bli allt mer spännande och otäckt..... kommer sitta på helspänn kan jag tro... eller springa runt med en gråtande L. Det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hoppas på det förstnämnda för din del! låter som ni har det tufft just nu!

2010-01-24 @ 18:45:22
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0