Award...



Denna award har jag fått av mamma. Om jag ska tacka eller inte, det vet jag inte...

Awarden skickar jag vidare och den för med sig lite förpliktelser till er som får den för att föra den vidare.

A. Kopiera awarden.
B. Länka personen som har gett dig den.
C. Berätta sju fakta om dig själv.
D. Ge awarden till sju bloggare och länka till dem.
E. Lägg en kommentar i deras blogg om att de har något att hämta.

1. Fotbollslirare på relativt hög nivå (elit?).
2. Kräsen vad det gäller mat.
3. Mammaledig.
4. Pysslig men saknar tid.
5. Har inte gröna fingrar.
6. Vill ha sommar året om.
7. Godisråtta.

Det där med att skicka awarden vidare till 7 stycken, det skiter sig, eftersom jag inte vet sju stycken som läser min blogg.... och dessutom har mamma skickat till några av dem jag vet... så man får helt enkelt ta åt sig om man känner sig träffad. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0