Bara -20´c.

Natten blev faktiskt hyffsat bra ändå, förutom att jag hade svårt att somna. Ludvig vaknade vid 01.30 och vid 04.45, men sov fram tills dess i sin egen säng. Vid 5 fick han ligga mellan oss...och sov en timme till innan jag och han fick gå upp vid 6.15... M fick sova vidare. Efter frukost och bus, så kom tröttheten igen vid halv 8.. varpå det bara sa vips så sov han igen! Vid 9 var han vaken igen, men då fick M ta honom med sig upp och jag fick sova en stund till.... =)

Sen dess har Ludvig ätit en tidig lunch och vi har fått busa massvis innan det var dags för lite vila igen. Om en stund är det dags för oss att göra lite käk, men skjuter på det lite för att det ska passa in mot min träning bättre...

Vid 17.30 ungefär är det dags att bege sig. Dags att lämna mina grabbar ensamma hemma. Det kommer gå toppen för dem, säkert svårare för mig att vara utan junior! Dessutom skulle jag tro (och hoppas?) att han sover när jag kommer hem, för då har klockan passerat 22.....

Dags att packa väskan och börja ladda för konditionstest och styrketester... yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0