Det gick vägen... trots allt.

Kom på igår kväll när jag i princip var på väg för att äta kvällsmackan att det var paradiset på tv igen, vilket innebar att jag fick lov vara uppe till 23.... programmet hann inte mer än börja heller förrän Ludvig vaknade... men efter lite kort snussande så somnade han om.... för att vakna klockan TRE! Halleluja liksom! Vi visste ju att det skulle bli tidigt om han nu lyckades sova hela kvällen/natten, typ en 6-7 sådär, men klockan t-r-e var inte vad vi räknat med.... så vi låg vakna i sängen i en timme och krånglade innan M gick upp med L för att få på honom en torr blöja... och sen vips så av någon anledning så slog han igen sina blå igen bara sådär! Sen sov vi till över halv 9..... så förutom en liten vakenhet vid 22 och timmen mellan 3-4 så har Ludvig i natt sovit ett helt klockvarv, utan sin kvällsgröt dessutom! Det måste vi väl ändå säga var grymt bra gjort?? (jag är så innerligt tacksam att jag slapp börja dagen klockan 3....!)

Jag är så täppt i näsan. Jag kan dock inte säga om det beror på förkylningen som fortfarande sitter i näsan på mig, eller om täpptheten beror på svullnaden runt näsan....hmm....

Vad jag dock vet, är att det är 2 dagar tills jag ska börja träna igen och förutsättningarna kunde ju ha varit liiiite bättre, men vad tusan. Det är nu eller aldrig som gäller. Ska bli kul att lira boll igen, även fast det lutar åt att första passet kommer bestå av beeptest bland annat...härliga tider.

Kommentarer
Postat av: Emma

Shit, -28 är ju galet kallt.. vi var bara ute en stund på fritids; ungarna förfrös kinderna!



Hm, känner inte igen de där med textrutan i photoshop.. du får knåpa lite.. annars så finns det ju alltid nyaste photoshop på nätet med 30 dagar gratis..

2010-01-05 @ 15:34:28
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaa, kul! Vi har inget planerat varken den 23-24 eller 6-7! Ni är välkomna!

2010-01-05 @ 22:04:09
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0