Ingen hemma.

Efter lunch och lite middagssömn, skulle jag och L göra ett besök hos min mormor och morfar, men där var det ingen hemma, så vi åkte hem till mamma och pappa istället. Där var det heller ingen hemma, förutom katten Saga som ville in. Så jag och L fick busa och klappa Saga tills mamma dök upp från sin promenad. Ludvig var väldigt nyfiken och imponerad av katten. Han fick t o m klappa henne.

Hemma igen, redo att äta en macka eller två, byta om till träningskläder, ligga på spikmattan en stund.. och ev ge L lite mat... Han slockande som väntat i bilen hem, så det var bara att lyfta över honom till vagnen... så vi får allt se om han vaknar innan jag åker...

Robinson till kvällen igen, men det lär spelas in eftersom jag inte är hemma när det går.

Tror vi skulle få slippa konditionsbanan ikväll på träningen, men istället köra massa konditions-spel... så jag vet inte vilket som skulle vara bäst... haha.. antar det har att göra med finskan som vi har på provträning under veckan (att vi slipper springa alltså.. =) ).

Just ja, igår kväll hade Ludvig ingen som helst lust att varken leka på golvet med sina grejer, åka i gå-stolen eller sitta i soffan.. det var mer intressant att kolla ut genom fönstret när farfar skottade snö med fyrhjulingen.... så ska det bli en traktor-nisse redan nu? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0