Tillbaks på ruta 1.

Nyss hemkomna från Oscar och syster. Vi har busat i över 2 timmar, fikat, ätit lunch och öppnat "ket". Ludvig slocknade nästan omgående i bilen, så det var bara att bylsa av honom overallen när vi kom hem och lägga ner honom i sängen.....

Natten som var, var rent ut sagt bedrövlig nästan. Jag tror vi var vakna mer än vi sov, åtminstone var det så det kändes... Det gick bra till en början och L sov från 21.30 ungefär och fram till klockan 02 (med undantag för lite vakenhet däremellan men som vi lyckades med att somna från rätt omgående..).. sen var vi vakna klockan 03, klockan 04 och klockan 05. Kvart över 5 fick jag nog, så jag och L gick upp och lekte istället. 45 minuters bus krävdes innan vi återigen föll in i dimman och sov till halv 9. Måste ta och känna efter i munnen få se, ifall att jag kanske kan känna någon mer tand på g... för något knas är det verkligen. Lillkillen måste ju liksom sova om nätterna, för trött är han åtminstone. Det positiva med natten, var í varje fall att han inte var ledsen eller arg en endaste gång!

Så just nu känner jag mig återigen lite sliten och ska skynda mig och göra L sällskap i siestan en stund.. men som sagt, bäst att skynda sig, man vet aldrig när siestan är över...

  

Födelsedagsbarnet med paketen från Ludvig. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0