21.07 till 23.10

Igår somnade jag någongång mellan dessa tider. 21.07 var sista gången som jag vet att jag kollade på klockan. 23.10 vaknade jag i sängen, med kläderna på och Ludvig sovandes över mina ben.  M hade tydligen försökt väckt mig 4 gånger, men jag gjorde inte en reaktion på att vakna! Så när jag väl vaknade var det bara att borsta tänderna, sätta på pyssen och gå tillbaks till kudden. Sen sov vi gott ända till 04.30. Då vaknade junior och vägrade sova, ja vägrade vara i sängen till och med. Så strax före 5, när L skrikit i x antal minuter, så hade jag inget annat val än gå upp. Vi var sedan uppe och gick (läs bar Ludvig) samt myste i soffan.... strax efter halv 6, somnade vi som två små köttbullar i soffan... vi hörde inte ett smack av när M var uppe och åkte till jobbet, utan slog upp våra blå efter tre timmar i soffan!

Friidrotts-VM på tv några dagar nu. Inte direkt ett svenskt mästerskap denna gång, men friidrott är skoj ändå. Återstår dock att se hur mycket jag hinner med att se. Nu lär vi busa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0