Fika, lunch, fika.

Det gick inte bättre än att vi blev kvar hos M´s mormor större delen av dagen, i varje fall i lite drygt 7 timmar. Vi kom lagomt till förmiddagsfikat (vilket jag dock hoppade över),  sen blev det grillat till lunch för hela balunsen och så tyckte mormor vi kunde vara kvar till eftermiddagsfikat också.. så sagt och gjort. Däremellan blev det massa bus, lek, laduinventeringar, ogräsrensning (för en del) och lite annat smått och gott. Vissa fick sig också en åktur i kranen med svärfar, en sisådär 22 meter upp i luften! Jag hoppade det erbjudandet. Jag med min höjdrädsla med skakis bara jag såg på dem...

Hade problem att få junior att sova sin middagssömn idag med... vid 15.30 lyckades vi övervinna honom och han slog igen de två små blå, tills vi väckte honom 1½ timme senare!

Ett lååååångt läggningspass på nästan en timme är precis slutfört, L har somnat... men han är inte ensam... än har jag inte sett röken av M sen jag lämnade rummet.... =)

I morgon är det sista hellediga dagen för denna gång. 2½ veckas fotbollsuppehåll är då till ända och vi drar igång träningarna igen. Vi åker dessutom till Säfsen på träningsläger fredag-söndag... vilket betyder att jag ska sova utan min junior för första gången, dessutom i 2 nätter... =(

Lite tv och sen läggdags. Kommer en dag i morgon också som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0