Fyrahundrafemtiofyra

Det tog 1½ timme att först och främst komma fram till Försäkringskassan så pass att jag fick en köplats. Väl i kön, plats 454... lät luren ligga medan jag och L käkade lunch.. sprang fram och tillbaks mellan bordet och telefonen, efter en halvtimmes väntan och plats 354 i en kvart, gav jag upp och la på. Skickade ett mail istället. Man skulle få svar inom 2 dygn... så vi får väl se hur det blir med den saken..

Blev en tur till Nås efter lunchen. Hälsade på i brorsans hus och kollade in röran, sen åkte vi hem till mamma och pappa och busade. Fick även besök av min farmor och faster Marianne under tiden vi var där. En middagslur på lite dryga 1 timmen blev det också för junior. Lite bus och lek nu, innan vi ska förbereda kvällsläggningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0