Fyspass

Idag var vi ju beordrade att ta med löparskorna till träningen. Jepp, löpning i Mellsta var vad som väntade oss. Intervallträning. We like. Not. Fast det gick toppen. Kände mig hur stark och pigg som helst. Så jag kanske är rätt bra tränad ändå? Vi började med att värma upp tillsammans, ett varv á 800 m. Sen sprang vi i två grupper, 7 * 800 m, med "halva löptiden" som vila. Efter löpningen körde vi sen styrka. Så idag fick vi allt känna att vi levde. Absolut den tuffaste träningen hittills i år.

M höll på lägga L när jag kom hem, men det var för mycket myror i brallan på junior så de kom upp igen. Efter mera bus och en nattmacka, så somnade han sedan på stört! Så nu ska jag hålla mig vaken en stund och koppla av lite i nya soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0