Hej lördag!

Efter att vi vaknat och ätit frukost idag, så åkte vi till skogen. M ville plocka svamp. Fick tag på ett par stövlar hos "farmor", sen M var liten... som passade på Ludvig! Ibland är det bra att spara i typ 30 år... =) Att vara i skogen var dock inget som var jätte kul tyckte junior.. så han och jag gick och satte oss i bilen och sov middag. Under tiden plockade M svamp och skogshallon och förflyttade oss både hit och dit.

Eftermiddagen och större delen av kvällen har spenderats i Nås. Årets karnevalståg gick av stapeln idag, fast med typ endast 3 vagnar så är det inget att hänga i granen med längre. Blev hur som helst en tur in på parken också, lite lottköp och fika innan vi vände hemåt igen. Morfar såg till att ta hem en av storvinsterna i ena lotteriet, varpå Ludvig blev ett gosedjur rikare. =) Lite bus och kvällsmat hos mamma och pappa, innan vi vände hemåt igen med en trött L. Fick kittla honom större delen av vägen hem, för att han inte skulle somna...

I morgon har jag träningsmatch. Borta. Typ 3 timmar bort. Avresa 7.30 från stan, varpå jag måste typ åka 06.40 ungefär hemifrån... det är sjuuukt tidigt och helt omänskligt för min del. Trots det är det bara att vakna, stiga upp och se glad ut. Positivt är i varje fall att matchen är kl 12 och borde inte bli sena kvällen innan vi är hemma igen i varje fall. Har fixat matsäcken att äta innan matchen och väskan är packad. Så i morgon när klockan ringer, ska jag mest bara ta mig upp och klä på mig, bre en macka och så åka.


Kommentarer
Postat av: Inger

Hej!



Stövlarna finns här nu och så tog jag hem vinteroverallen åt Ludvig.



Kram mamma

2010-08-01 @ 19:50:35
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0