Hej måndag!

Så var fotbolls-VM slut för denna gång. Trist tycker jag. 4 år till nästa. Finalen igår kunde ju egentligen ha slutat hur som helst, så det hade inte spelat någon roll vem som gjort mål av lagen, båda var lika värda. Enligt mig.

Idag har vi varit och handlat och fyllt upp vårt kylskåp som gapat tomt sen vi kom hem i slutet på förra veckan.... busat massor och så ätit småplätt. L ligger nu ute och sover middag och jag funderar på vad jag ska göra härnäst.. tänkte putsa på L´s säng, MEN måste ha hjälp av svärfar att lyfta ner den från loftet och han kommer kanske om en timme först... SÅ nu funderar jag på om jag istället skulle knyta på mig löparpjucksen och svettas en vända redan nu? Så får det bli.

En glass på eftermiddagskvisten kanske i solen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0