Läggdags härnäst.

Ludvig gjorde inget större glädjetjut över att se mig hemma igen, så det har absolut inte gott någon nöd på honom. Han kostade på sig några flin, men någon kram fick jag rakt inte. När jag kom upp till de andra, så höll svärmor på att baka bullar... medan hon hade några på svalning en sådan där skärbräda man drar ut "från" bänken... gick bustrollet dit, ställde sig lite på tå, nådde precis upp och snodde åt sig en bulle... han åt dessutom en direkt efter maten en halvtimme tidigare.... bullmonstret.

Junior hade inte sovit middag mer ön knappa 40 minuter, så idag somnade han strax före 19.30.... själv känner jag mig inte direkt sliten i kroppen, men trött trött trött, så jag ska ta och göra honom sällskap relativt snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0