På hemmaplan!

Så är vi så hemma igen efter några dagar och nätter vid Dammsjön. Vi har haft det toppen och L har trivts som fisken i vattnet. Det regnade ju visserligen i princip hela dagen i onsdags, men idag har det ju varit kalasväder. Så pass varmt att både jag och M bränt oss en aning, men det bjuder vi på! Nätterna har varit grymma. L har sovit heeeela nätterna och mer därtill, närmare bestämt ett klockvarv båda nätterna. Så om det blir några dåligt-med-sömn-nätter framöver, så vet vi vart vi ska åka för att vi ska få sova! L har plaskat och badat och varit totalt orädd. Att vattnet var kallt igår och att han fick en och annan kallsup, det bekom honom inte ett dugg. Så han kommer nog att bli ett sjöodjur han med. På kvällskvisten här, medan solen fortfarande var uppe, så packade vi ihop oss och åkte hem.

Jag tänkte bjuda på några bilder från dagarna, men det tog sin tid att få L att somna även ikväll, så innan L slagit igen sina blå så hade även jag och M gjort detsamma... så nu är jag för trött för att orka leta på kamera och sladd... nu blir det bara bloggläsning, tandborstning och sen kudden. Träning om 10 timmar väntar mig...

När jag kommer hem från träningen packar vi ihop oss och åker till Nås. En granne till mamma och pappa ska ha auktion, så då passar vi på att ha lite loppis medan människor samlas runt om oss.. så kom och fynda vettja! Så lunch, födelsedagstårta, lek, bus och plaskande i poolen väntar i morgon.. och förhoppningsvis är vi en och annan ägodel fattigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0