Stockholm tur och retur.

Denna dag har spenderats på följande sätt:

* några timmar sittandes i en stekhet buss till Solna.
* match i en ännu mer stekhet temperatur
(fanns inte skugga någonstans, inte ens på avbytarbänken där jag befann mig).
* ännu fler stekheta timmar i en buss hem. Inte gjorde det saken bättre av att vi blev dubbelt så många personer hem än dit och att AC:n var från stenåldern, om man ens kan kalla det ac?

Så min söndag den 4 juli är nu snart förbi. L sov när jag åkte i morse och L sov när jag kom hem nu. =( Så i morgon blir det allt en mysa-med-Luddis-dag! + en massa annat, typ hälsa på mormor och morfar, packa inför semestertrippen samt gräsklippning (om regnet lyser med sin frånvaro).

På tisdag åker vi så bort för några dagar, då väntar bland annat Järvsö, Härnösand, Höga Kusten, Sundsvall och lite sånt på oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0