Läggdags!

Jag fick en välbehövlig powernap på förmiddagen. Dessutom 1 timme och 40 minuter lång. Tack junior!

Vi har förutom morgonens promenad, bara varit inne idag. Okej, när jag kom från träningen var vi ute i 10 minuter också.. men annars har vi varit inne och busat, jag har byggt med duplo och L har rivit.. jag har plockat ihop det i lådan och han har vänt den upp och ner... busfrö!

Träningen ikväll var lite av rehabträning efter gårdagen, men ändå en riktig träning. Mycket avslut och mycket mål var det idag. Riktigt kul. U-laget spelade match efter oss, där några av oss skulle vara med, så vi var bara 8+2 på träning. I morgon blir det nog hårdkörning igen..

Fick L att somna rätt så på direkten ikväll med, men klockan blev strax före 22... så nu ska jag bara ta några djupa andetag och sen ska jag gå och blunda för natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0