När kommer regnet?

Det är väl bara en tidsfråga innan regnet kommer. Så att det kommer att regna även på denna midsommar är jag alldeles övertygad om. Väderrapporten för idag som jag hörde under gårdagen, var att regnet skulle komma under morgonen för att sedan avta till kvällen... än inget regn och snart middagstid... så vi får vara nöjda så här långt.

Jag har i varje fall hunnit att klippa gräset på morgonkvisten! Tack regnet! L tog inte så himla lång sovmorgon i morse, så han sover redan middag sedan en tid tillbaka...

Eftermiddagen och kvällen kommer att spenderas vid Dammsjön med tjocka släkten på M´s sida. Grillat på menyn, massa bus, lite mys och en del skratt skulle jag tro att dagen kommer att erbjuda oss.

Glad Midsommar på er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0