Vildsvin runt knuten!

Fick veta aven granne när jag och L var ut och gick nu, att det för ett litet tag sedan sprang två vildsvin förbi hos grannarna och sen upp i åsen..... mitt på blanka vardagen liksom och rätt centralt.... så nu tycker jag det är liiiiite läskigt att L ligger ute i vagnen och sover....

I övrigt njuter jag och L av dessa varma och härliga sommardagar vi har! Det gäller att passa på ju, för man vet aldrig när de är förbi.... så vi är ute och cyklar, promenerar och busar så mycket vi kan! Sen går vi in och busar lite mer, äter mat och mellis emellanåt... helt perfekta dagar med andra ord. 3 månader kvar nu bara av min ledighet.... shit.

Ska ta och få i mig lite lunch nu medan junior sover, sen funderar jag på att påbörja med fönstertvättningen.... ta något fönster lite då och då...

Träning till kvällen. På naturgräs, då helgens match i Umeå kommer gå på just naturgräs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0