Bus

Jag och L åkte till Nås efter lunchen. Mamma var hemma med en snorig Oscar idag, så vi åkte dit och busade några timmar!

Nu är vi tillbaks hemma. L sitter ute i bilen och sover, jag har bytt om till träningskläder och ska kolla efter lite nya fotbollsskor... jag skulle behöva ett par nya snarast, då mina sprack ännu mer igår på matchen... jag har visserligen ett par hela till, men de är inte riktigt 100, de är inte perfekta så att säga, så jag behöver ett par nya. Innan det blir akut kris. Funderar på om jag skulle skynda mig förbi Kupolen i morgon kväll efter träningen? Tidig träning med tester, så jag tror inte vi håller på mer än till 18.45... annars är det under påsk, men då är man nog inte ensam shoppare på kupolen... satsar på i morgon få se vad M säger.

Om inte L vaknar vid halv 5, så lär jag väcka honom, så han hinner äta lite innan vi måste bege oss iväg mot träningen och möte med M någonstans längs vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0