Dagens hjälte!

Är alla gånger pappa, som just nu befinner sig uppe på vårt tak och skottar bort tonvis med hård packad snö...... det är tur att inte alla är lika höjdrädda som jag själv är...

 

Den första bilden ljuger dock lite, för han har varit i princip över hela taket, dvs även längst ute vid nocken...... hujedamej! Den andra bilden visar att får vi mer snö och som lär ner från taket, så ser vi snart inte ut längre...

På eftermiddagen nu så har vi varit till Oscar och busat lite. Lämnat lite inhandlade grejer till syster och fått med mig lite andra saker hem igen.

Ska bjuda pappa på en kaffetår och en glassbåt som tack för hjälpen. Dock ekar min frys tom av kaffebröd, så det får han klara sig utan. Mariekex finns dock. =)

Skulle ha målat en gång på Ludvigs pall också.. men tror inte jag hinner idag, för M skulle spackla i lite i den först i några små "hål" som fanns... så det blir nog dock först i morgon kväll. Tidigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0