En trött junior.

Ikväll hann vi inte mer än sätta oss i soffan nästan, förrän jag kunde lägga junior i mitt knä, utan att han började protestera och försöka ta sig upp.. så där låg han och myste i 10 minuter, innan han slog igen sina blå strax efter 20! Utan några protester liksom, jag är förvånad.

Själv har jag varit trött större delen av eftermiddagen och kvällen. Dessutom sov L bara i 30-40 min på eftermiddagen, så vi har busat, busat och busat ännu mera! Så bara Fuskbyggarna är slut, ska jag slå igen mina två blå jag med.

Torsdag i morgon och dessutom Skärtorsdag. Påsken är här. Det enda som finns på schemat hittills för morgondagen är träning 18.45.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0