Färdig.... snart i varje fall.

M kom hem med en perfekt Bamse-färg, så nu är pallen klar! Ska bara lacka ovandelen med Bamse en eller två gånger, men det får bli i morgon. Orkar inte krångla med någon kamera nu heller, så slutresultatet får ni stå ut med till i morgon. Det gick hyffsat bra att måla över det mörkbruna också... jag är nöjd. Kul var det att måla, jag fick mersmak. =)

Ikväll gick det smärtfritt att få L i säng. Det fanns inte tillstymmelse till myror i brallan ikväll. Skönt. Det kan visserligen ha att göra med att han kan ha haft lite feber, för han var lite varm och sen har han hostat till och från och är rosslig i "lungorna"... inte så konstigt egentligen eftersom jag varit förkyld och många i vår omvärld.

Nu ska jag leta efter John Blund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0