Fredagsstädning.

Ludvig somnade inte förrän närmare halv 11 igår kväll, så i morse sov han ända till klockan 8. Tack!

Sedan dess har vi dammsugit hela huset och våttorkat + plockat ihop överallt. Har de senaste dagarna av någon anledning blivit väldigt rörigt här hemma. Fick besök av pappa på förmiddagen också, så Ludvig fick busa lite med honom, innan han trött och utmattad somnade i vagnen på två röda sekunder. Ludvig alltså. =)

Ska ta och försöka hinna med att tömma båda kamerorna på kort och ta bort lite röda ögonen och rensa lite, innan jag laddar upp dem för framkallning... kom på att jag tror att jag har ett erbjudande om 100 gratis kort, så man får ju passa på. =)

I övrigt för dagen blir det nog bus och lek, innan jag framemot 17-snåret ska bege mig på träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0