Härliga lördag!

Ludvig är fortfarande lite krasslig. Igår kväll hade han feber, hostade och var snorig. Idag är febern borta, men hostar det gör han och näsan krånglar. Så vi började morgonen redan kvart i sex..... härligt tider. Vi lyckades dock busa och leka lite i sängen innan vi gick upp för att äta frukost vid 7 snåret. Så halv 9 var hela familjen ute på en morgonpromenad i solen, det ni. =)

En timme kvar lite drygt innan jag ska bege mig mot city för match. Innan dess kanske jag skulle plocka ihop lite och dra ett varv med snabeldragaren och kanske äta frukost nummer 2. Fortfarande 3 timmar till match...

Vad kvällen kommer bestå av det vet jag inte. Eller jo, vi kommer vara hemma och kurera oss och busa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0