Lördag

Jag har varit till Gävle, spelat match och kommit hem igen. Sitter nu och inväntar att mina grabbar ska komma hem och sen ska det nog bli en bus-mys lördagkväll framför melodifestivalen och alla L´s leksaker. =)

Matchen vanns med enkla 5-0, och jag ljuger inte om jag säger det borde blivit större siffror. Själv spelade jag defensiv innermittfältare och det gick väl hyfsat. Med tanke på att jag typ aldrig haft just den positionen, så får det vara okej... jag gjorde dessutom ett mål, men någonstans längs vägen fram, så hittade domaren en offisde och dömde bort det. Fan. Fast vi vann, det är huvudsaken.

Ska skynda mig att slå in ett "paket" för att returnera lite kläder jag beställt innan nyfiken-junior kommer hem och ligger i vägen för vad jag ska göra... =)

trevlig kväll allesammans!

Låt bästa låt vinna ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0