Ludvig 9 månader och isiga vindar

Idag är det 1 mars, vilket betyder att Ludvig numer är 9 månader! Min lilla kille.

Kom hem från Uppsälje för en stund sedan, L somnade som väntat i bilen hem och sitter kvar där ute och sussar ännu. =) Var ute ungefär en timme jag och L, det blåste så kolosalt kallt att jag förstår att han tröttnade i vagnen, trots att han satt inbäddad i filtar och regnskydd. Fick i oss lite korv i varje fall, innan vi gick hem till farmor och värmde oss och busade. Stod inte på förrän Icka och Oscar + faster L och kusinerna också gav upp och kom in i värmen!

Har hunnit packa upp all packning som vi hade med oss och plockat ihop lite. Dessutom har jag hunnit checka internetbanken och knappat in lite dagar på F-kassan så jag får lite påfyllt även denna månad....

Ska ta och se om pysen vill komma in, så han hinner busa lite innan det är dags att sätta honom i bilen igen... för idag lär han nog följa med halvvägs till min träning, då jag har tidig träning och M inte hinner hem innan... lite påfyllnad i min mage behöver jag också så jag orkar med träningen.




Kommentarer
Postat av: Emma

Stora killen!!



kram

2010-03-01 @ 18:45:31
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Inger

Stor kille! Snart fyller du år!



Kram mormor

2010-03-01 @ 19:34:46
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0