Match, thai och trött.

Igår när jag kom hem från träningen så hade L precis somnat! Så vi kunde se på Wallander i lugn och ro, utan att behöva försöka sysselsätta L under tiden. Filmen var sjukt spännande men läskig. Kanske den bästa hittills. La mig direkt filmen var slut, men låg och tvinnade i 1½ timme utan att kunna somna... då vid midnatt så vaknar L till liv i sin säng, så jag flyttar över honom till mig och så somnar han om... sen sover han på diagonalen i vår säng hela natten, på magen med rumpen rakt upp och utan täcke.... trodde det skulle bli en tidig morgon idag, men icke.. klockan passerade halv 8 innan L slog upp sina blå!

Match idag mot ett av mina gamla lag och några fd lagkamrater. Kul att se dem igen. Var nog ingen större mästerlig match av oss direkt med mycket stress och dåligt passningsspel, men vi vann med 3-2 så det var i varje fall skönt.

Nu ikväll så har vi + mamma och pappa varit till Ludvika och käkat världens godaste thaibuffé och jag skojjar inte. Då jag inte ätit mat på heeeela dan förutom gröt till frukost innan match, så åt nog jag meeeest av oss alla! Var till slut så proppmätt att jag mådde rent ut sagt illa ett tag där, men det gick lika fort över igen och jag fick t o m i mig lite glass som dessert. Ludvig också. Han grinar lite illa av att det är kallt, men mer ska han ha. =) L slockande som väntat i bilen hem, så vi var lite rädda han skulle bli vaken hela kvällen, men efter lite välling och mys i soffan så slockande han för en stund sedan. Jag känner mig rätt sliten och trött jag med, så jag ska göra honom sällskap snarast möjligt. Ska bara först.... =)

Som vanligt, så glömde jag kameran hemma, så några bilder från kvällen får ni inte...

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken Wallander var det??



kram!

2010-03-06 @ 23:19:55
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaa den var ju skitläskig!! usch, obehaglig liksom!!



kram

2010-03-06 @ 23:43:28
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0