Övning ger färdighet.

Kvällens tester gick utomordentligt bra, om man jämför med förra gången. Jag är mer än nöjd. All träning jag har lagt ner, har gett resultat, så det är bara att fortsätta köra!

Dessutom kanske jag har hittat en lösning på mitt skoproblem... återstår att se, men Olle brukar kunna fixa det mesta. =)

Mästarnas Mästare är korad och under tiden slocknade Ludvig i mitt knä. Han ligger just nu i sin säng och sover, vilket jag hoppas han gör många timmar till... för de senaste nätterna har jag sovit lite knackigt... det är hur mysigt som helst att ha L tätt tätt nära, men när man börjar få endast 1 dm att sova på, i princip att man precis får plats om man ligger på sidan, då är det inte kul. Dessutom är han en virvelvind i sängen, så man kan få en och annan spark + att man kan vakna och ha honom liggandes bredvid hursomhelst. Gofisen! 

Onsdag i morgon och jag tror att jag och Ludvig ska ta en dag på hemmaplan i morgon. Vila upp och ta en lång promenad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0