Solskenspromenad.

Vilket underbart väder! Efter frukost och lite bus, så kom John Blund snabbt som tusan på besök hos L, så vi gick ut på en promenad i solen hela familjen. Så ljuvligt. Hade det inte varit för att jag fick ha ett papper under näsan nästan kosntant, så hade det varit perfekt. Haha. Fast jag tänker så här, det är bra "skiten" rinner ur...

Min plan är fortfarande att åka och försöka träna ikväll. Antingen går det bra, eller så orkar inte kroppen och då vet jag det.

Innan dess är det lunch för oss alla och så mitt måste, att måla pallen en gång! Dessutom vore det bra om M hann sätta i bilstolen även i corre... den har stått på golvet inne nu i 2½ månad och väntat på varmare väder, att man kan vara ute och sätta i den i bilen utan att frysa fast. Så idag finns det en möjlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0