Söndag 14/3

Min plan igår kväll var ju att busa med L fram till att han ville somna, sen skulle jag äta lite chips och se klart på festivalen. Efter det om orken fanns, så skulle jag måla en sista gång vitt på pallen. Om jag säger så här, Ludvig vet vem som vann festivalen.... behöver jag då säga hur mycket chips jag hann äta och om jag målade?

Idag valde L sedan att sova till ungefär 8.30 vilket vi tackar för. Dock vaknade han på fel sida, eller kanske för tidigt.... för när kl var 10 var det bara att börja klä på junior och lägga honom i vagnen, så nu är han och M ute och traskar...

Själv ska jag ta tag i den där målningen nu så den blir gjord. Så att jag en annan dag sen kan försöka mig på att måla den där bilden jag tänkt på pallen.........

Vad dagen i övrigt har att erbjuda det vet jag inte ännu, det återstår att se. Lite sol kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0