Söndagen när Sverige står stilla...

...är möjligtvis idag då det är Vasalaoppet. Själv har jag inte så värst stor koll på hur det ser ut i täten och vilka som är främst... jag sitter med andra ord inte riktigt framför tv:n och följer det.

L vaknade strax efter 7 idag, men fick honom att leka och vara kvar i sängen till efter 8, då han och M gick upp och jag fick ligga kvar till 9.... vid 10 var så åter John Blund här så nu ligger L ute i vagnen och sussar, medan jag ska ta och gå ner i källaren och börja grundmåla Ludvigs nå-upp-pall som han fick i julklapp av snickar-morfar. Min plan är även att måla en bild av Bamse på den.... men vi får väl se hur det går med det....

Vad dagen i övrigt har att erbjuda det vet jag inte, det återstår att se.

Igår kväll bokade vi sittplatser på flyget.... dock stängde jag inte ner weblösaren mellan att jag bokade åt oss och åt svärföräldrarna, så huxflux hade både deras och våra platser hamnat på oss.... alltid ska något strula... ska inte hålla på med sådana där tekniska grejer, jag lyckas alltid krångla till allt... så nu väntar vi på mailsvar från dem om de kan fixa det till... för de lär ju fatta att vi inte vill sitta på flera säten både dit och hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0