Tack för idag!

Det blir inte bättre än så här idag.

Träningen är gjord.

Var förbi kupolen efteråt för att kolla skor, med resultatet att jag återigen har insett att Kupolen har inga skor för mig. Så vad gör jag nu? Funderar allvarligt på att chansa och beställa hem ett par via nätet. För vad jag kan förstå, så passar de inte, så kan jag lämna tillbaks/returnera dem i butiken om det är så (typ Stadium)! Ska fundera...

Ludvig har efter lite om och men slagit igen sina blå. Jag med snart.

Fått veta att vi är utan hemtelefon sedan igår någongång. Det beräknas ta 5-14 dagar att laga, så vill ni mig något får ni ringa på nallen.

Mamma och Oscar ska vara hemma och vabba i morgon också, vilket betyder att vi hänger på och umgås med dem! Dessutom har mamma bjudit in mig på lunch. Jag och Oscar har i princip samma favorit, pannkaka.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0